Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból az Online számlanyitás és az Online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem működik. Kérjük, próbálja meg az ügyintézést később. Dolgozunk a hiba elhárításán, amennyiben személyes ügyintézésre van szüksége, kérjük, látogasson el bankfiókjainkba: https://www.mbhbank.hu/fiokkereso⁣. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Ugrás a tartalomhoz

Tájékoztató

Bankkártya üzemszünetről.

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatásul közöljük, hogy rendszer karbantartás miatt, 2016. január 24. (vasárnap) 00:05 és 03:00 óra és január 25. (hétfő) 00:05 és 01:30 óra között,előre láthatólag 45 – 45 perciga teljes kártyaforgalom szünetelni fog.

Ezen időszakok alatt a MBH Bank által kibocsátott bankkártyák nem lesznek használhatók sem saját, sem idegen ATM-eken és kereskedői terminálokon. Ezen kívül más hitelintézetek által kibocsátott kártyák sem fognak működni a MBH Bankhoz bekötött ATM-eken és kereskedői terminálokon.

Ezen időszakon belül,továbbá január 24-én 21:00 és 24:00 órák közötta kártyabirtokosok részére küldött SMS üzenetek késve érkeznek.

A leállás miatt szíves elnézésüket kérjük.

Gyömrő, 2016. január 20.

Üdvözlettel: PÁTRIA MBH Bankszövetkezet