Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból az Online számlanyitás és az Online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem működik. Kérjük, próbálja meg az ügyintézést később. Dolgozunk a hiba elhárításán, amennyiben személyes ügyintézésre van szüksége, kérjük, látogasson el bankfiókjainkba: https://www.mbhbank.hu/fiokkereso⁣. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Ugrás a tartalomhoz

Rólunk

Történet

Komárom megyében elsőként alakult meg az Igmándvidéke MBH Bankszövetkezet 1957-ben, mely 1976. október 1-jén a Mocsai MBH Bankszövetkezettel történő egyesülésekor felvette a Komárom és Vidéke MBH Bankszövetkezet nevet.

A MBH Bankszövetkezet 1993-ban csatlakozott az akkor létrehozott MBH Bankszövetkezeti Integrációhoz. A 90-es évek elejéig cégünk Komáromban és annak vonzáskörzetében volt jelen kirendeltségeivel és szolgáltatásaival, majd az elkezdett fiókhálózat-, és szolgáltatási skála-bővítésnek köszönhetően az ezredfordulóra már két megyében 14 kirendeltségen nyújtottunk pénzügyi szolgáltatást több tízezer ügyfélnek.

A folyamatos fejlődés szükségessé tett a MBH Bankszövetkezet külső megjelenésében is bizonyos fokú megújulást. Az arculatváltásra 2000. június 1-jén került sor, ettől az időponttól a cégnév Pannon MBH Bankszövetkezetre változott, ugyanakkor a cég a marketingkommunikációja során a korábbiaknál rövidebb, modernebb, könnyebben megjeleníthető Pannon MBH Bank nevet használta.

2008. december 31-én a Pannon MBH Bankszövetkezet egyesült a Tata és Vidéke MBH Bankszövetkezettel, majd az egyesült cégbe 2009-ben beolvadt az Ásványrárói MBH Bankszövetkezet is. A hármas egyesüléssel az ország egyik legnagyobb takarékszövetkezete jött létre, melynek tagsága 2010-ben elhatározta a cég átalakítását. A tagság döntése és a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének engedélye alapján cégünk 2011. január 1-jétől kereskedelmi bankként, Pannon MBH Bank Bank Zártkörűen Működő Részvénytársaság néven működik tovább.

Bankunk tagja a 2013. évi CXXXV. törvénnyel létrehozott szövetkezeti hitelintézetek új integrációjának és a 2014-ben megalakult garanciaközösségnek, mely az OBA biztosításán túl további 300 Mrd forintos vagyonával garantálja a betétek biztonságát.

Az elmúlt években két egyesülési folyamat eredményeképpen alakult ki a Bank jelenlegi szervezete: 2015. augusztus 31-én a Környe-Bokod MBH Bankszövetkezet, valamint a Nyúl és Vidéke MBH Bankszövetkezet, majd 2016.09.30.-án a Bakonyvidéke MBH Bankszövetkezet, továbbá a Lébény-Kunsziget MBH Bankszövetkezet beolvadással egyesült a Pannon MBH Bank Bankkal, mely fúziókkal tovább erősítettük jelenlétünket Komárom-Esztergom és Győr-Moson-Sopron megyében, valamint Budapesten is.

Stratégia

Kizárólagosan magyar tulajdonú, regionális hitelintézetként a lakosság, mikro-, kis-, és középvállalkozások, helyi önkormányzatok és társadalmi szervezetek bankja vagyunk. Helyismeretünkre, helyi kapcsolatrendszerünkre alapozva rugalmas és színvonalas szolgáltatást nyújtunk ügyfeleinknek. Működésünk során együttműködünk a Magyar MBH Bankszövetkezeti Bankkal illetve a Szövetkezeti Hitelintézeti Integrációval, hogy ügyfeleink élvezhessék egy tőkeerős, széleskörű fiókhálózattal és ATM hálózattal rendelkező hitelintézeti csoport előnyeit és biztonságát.

Tulajdonosok

Bankunk 100%-ban hazai tulajdonú hitelintézet, a részvényesi kört magyar magánszemélyek és belföldi társaságok alkotják.

Szervezet

A bank közgyűlése 5 fős igazgatóságot és 6 fős felügyelő bizottságot választ, az operatív irányítást pedig a 6 fős ügyvezető testület látja el.

A cég központja a korábbi egyesülésekből adódó létszámnövekedés miatt, földrajzilag és funkcionálisan két központból irányítva látja el feladatait. A tatai központ támogatja a kirendeltségek üzleti tevékenységét, míg a komáromi központ látja el a gazdálkodással kapcsolatos feladatokat és támogatja a kirendeltségek banküzemi működését.

A bank 42 kirendeltsége 3 régióba osztva működik (Győr, Komárom-Tata, Tatabánya) melyek irányítását, napi operatív támogatását a régió vezetők és asszisztenseik látják el.