Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból az Online számlanyitás és az Online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem működik. Kérjük, próbálja meg az ügyintézést később. Dolgozunk a hiba elhárításán, amennyiben személyes ügyintézésre van szüksége, kérjük, látogasson el bankfiókjainkba: https://www.mbhbank.hu/fiokkereso⁣. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Ugrás a tartalomhoz

Nem aktivált bankkártyás ügyfeleink tájékoztatása

Tisztelt Ügyfelünk!

Köszönjük, hogy megtisztel minket bizalmával, és igénybe veszi bankkártya szolgáltatásunkat!

A magasabb színvonalú ügyfélkiszolgálás érdekében az integrációs folyamat részeként egy egységes, jövőbe mutató bankkártyaportfóliót és kártyarendszert alakítottunk ki. Ennek keretében korábban új bankkártyát postáztunk az Ön részére, amelyet nyilvántartásunk szerint Ön még nem aktivált.

Kérjük, hogy mielőbb aktiválja új bankkártyáját!

Szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy– az előzetes értesítéseknek megfelelően – a régi bankkártyáját kivezettük a rendszereinkből, így az már nem használható.

Új bankkártyáját a következő módokon aktiválhatja:

  • A MBH Bank által üzemeltetett ATM-eken ( https://takarekbank.hu/atm-fiok ):

Bármely ATM-nélaz első – helyes PIN kód megadásával kezdeményezett – készpénz felvétel vagy egyenleg lekérdezés tranzakcióval.

Bármely, POS terminálon– helyes PIN kód megadásával – sikeresen végrehajtott chipes vásárlási tranzakcióval.

  • MBH Bank Netbankszolgáltatással rendelkező ügyfeleink a Netbank erre alkalmas menüpontjában.

A bankkártya aktiválását megelőzőenkérjük, mindig ellenőrizze, hogy a bankkártyán szereplő adatok– különös tekintettel a bankkártya számára és érvényességére – megegyeznek-e a MBH Bank Netbankban található, aktiválni kívánt bankkártya adataival! Kizárólag abban az esetben aktiválja a bankkártyát, ha ezek az adatok megegyeznek!

  • Amennyiben rendelkezik TeleBank szolgáltatással, telefonon a +36 1 311 3110 számon a hét minden napján a nap 24 órájában, vagy +36 1 212 0202-es telefonszámon, az elhangzó utasításokat követve.
  • A MBH Bank Zrt. fiókjaiban( https://takarekbank.hu/atm-fiok ) kollégáink segítségével.

Az új bankkártya PIN kódja megegyezik az előző kártya PIN kódjával!

Amennyiben új bankkártyáját nem kapta meg, vagy az aktiválással kapcsolatban kérdése lenne, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat 7 x 24 órában a +36 1 311 3110, vagy a +36 1 212 0202 telefonszámon vagy írjon nekünk a kozpont@takarek.hu e-mailcímre.

A bankkártyacserék hátteréről részletes tájékoztatást a kártyakísérő levélben vagy honlapunkon ( https://www.takarekbank.hu/maganszemelyek/bankkartyak ) talál.

Bízunk benne, hogy elégedett lesz új bankkártyájával!

Üdvözlettel:

MTB Magyar MBH Bankszövetkezeti Bank Zrt.

MBH Bank Zrt.