Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból az Online számlanyitás és az Online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem működik. Kérjük, próbálja meg az ügyintézést később. Dolgozunk a hiba elhárításán, amennyiben személyes ügyintézésre van szüksége, kérjük, látogasson el bankfiókjainkba: https://www.mbhbank.hu/fiokkereso⁣. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Ugrás a tartalomhoz

Nem aktivált bankkártyás ügyfelek tájékoztatása

Tisztelt Ügyfelünk!

Köszönjük, hogy megtisztelt minket bizalmával, és igénybe veszi bankkártya szolgáltatásunkat!

Nyilvántartásunk szerint, a márciusban kipostázott bankkártyáját a mai napig nem aktiválta. Kérjük, mielőbb tegye ezt meg, mert az eddig használt bankkártyájáta bank kivezeti rendszereiből, így az 2021. május 31-ét követően már nem lesz használható.

Bankkártyáját a következő módokon aktiválhatja:

  • Az MTB hálózatában található ATM-eken (melyek listáját a takarekbank.hu oldalon az ATM és fiók keresőben találja);
  • bármely belföldi vagy külföldi ATM-nél az első – helyes PIN kód megadásával kezdeményezett – tranzakcióval;
  • bármely, POS terminálon – helyes PIN kód megadásával – sikeresen végrehajtott chipes vásárlási tranzakcióval;
  • MBH Bank Netbank szolgáltatással rendelkező ügyfeleink a Netbank erre alkalmas menüpontjában.

(A bankkártya aktiválását megelőzően kérjük, mindig ellenőrizze, hogy a bankkártyán szereplő adatok – különös tekintettel a bankkártya számára és érvényességére – megegyeznek-e a MBH Bank Netbankban található, aktiválni kívánt bankkártya adataival! Kizárólag abban az esetben aktiválja a bankkártyát, ha ezek az adatok megegyeznek!);

  • amennyiben rendelkezik TeleBank szolgáltatással, telefonon a +36 1 311 3110, vagy +36 1 212 0202-es telefonszámon, az elhangzó utasításokat követve;
  • az MTB Zrt. közvetítőjének, a MBH Bank Zrt.-nek a fiókjaiban, kollégáink segítségével.

PIN kódja megegyezik az előző bankkártya PIN kódjával!

Amennyiben új bankkártyáját nem kapta meg, vagy az aktiválással kapcsolatban kérdése lenne, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 1 311 3110, vagy a +36 1 212 0202 telefonszámon,

A kártyacserék hátteréről részletes tájékoztatást a kártyakísérő levélben, vagy honlapunkon ( https://www.takarekbank.hu/maganszemelyek/bankkartyak ) talál.

Bízunk benne, hogy elégedett lesz új bankkártyájával!

Üdvözlettel:

MTB Magyar MBH Bankszövetkezeti Bank Zrt.

MBH Bank Zrt.