Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból az Online számlanyitás és az Online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem működik. Kérjük, próbálja meg az ügyintézést később. Dolgozunk a hiba elhárításán, amennyiben személyes ügyintézésre van szüksége, kérjük, látogasson el bankfiókjainkba: https://www.mbhbank.hu/fiokkereso⁣. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Ugrás a tartalomhoz

Értesítés Kártyaszolgáltatást Érintő Karbantartásról

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2018. november 9. 22:00 – 2018. november 10. 00:00 között, valamint 2018. november 16. 22:00 – 2018. november 17. 00:00 közötta Kártyaszolgáltatónál végzett, tervezett informatikai karbantartási munkák miatt, a bankkártya szolgáltatásban az alábbi kiesések várhatóak:

- Limitmódosítás, kártya tiltás, kártya aktiválásban, hitelkártya tranzakció lekérdezésben időközönként 1-2 perces kiesés várható. Amennyiben ezt tapasztalja, próbálkozzon később!

- Kártyás tranzakciók utáni SMS-ek késve érkeznek meg.

- Az ügyfelek számláján, a kártyás tranzakciók könyvelései 1 nap késéssel jelennek meg, a tranzakció összegek blokkolásban maradnak, elérhető egyenleg ezekkel az összegekkel csökkentve lesz.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.

Üdvözlettel: MBH Bank Csoport