Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból az Online számlanyitás és az Online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem működik. Kérjük, próbálja meg az ügyintézést később. Dolgozunk a hiba elhárításán, amennyiben személyes ügyintézésre van szüksége, kérjük, látogasson el bankfiókjainkba: https://www.mbhbank.hu/fiokkereso⁣. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Ugrás a tartalomhoz

Netbank tájékoztatás

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy NETBANK rendszerünk 7*24 órában elérhető. Amennyiben valamilyen oknál fogva ebben változás történik, akkor arról itt, és/vagy a NETBANK felületen adunk előzetes tájékoztatást! Megbízások beküldésre minden esetben van lehetőség, de naponta lehetnek olyan rövid időszakok (esti órák), amikor számláiról egyenleg információkat a felület jelenleg még nem tud megmutatni a háttér rendszerekben történő automatikus feladatok futtatása miatt.

A NETBANK rendszert kérjük Internet Explorer, vagy Mozilla Firefox böngészővel használja a hibamentes működés érdekében.

Megértésüket köszönjük!

KORONA MBH Bank

NETBANK rendszerrel kapcsolatban kérdéssel, vagy hiba esetén kérjük az Ön számlavezető kirendeltségéhez forduljon elsősorban, melyeknek elérhetőségei megtalálhatók a főoldal bal oldali ikon sorában ("Fiókhálózat"), vagy hívja a 7*24 órában elérhető KORONA MBH Bank által üzemeltetett06 (21) 24-24-551központi ügyfélszolgálati telefonszámot, és ezen belül az 2/1 menüponton keresztül tud segítséget kérni.