Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból az Online számlanyitás és az Online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem működik. Kérjük, próbálja meg az ügyintézést később. Dolgozunk a hiba elhárításán, amennyiben személyes ügyintézésre van szüksége, kérjük, látogasson el bankfiókjainkba: https://www.mbhbank.hu/fiokkereso⁣. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Ugrás a tartalomhoz

Digital Solutions

In order to prevent propagation of the corona virus, you are requested to opt for our digital services you can handle using your mobile phone or computer benefiting from the comfort of your home rather than visiting our branches or to useour mobileclient services and, according to the recommendations emphasized by the WHO, to prefer using your bank cards rather than relying on cash payments.

YOU CAN USE 'NETBANKÁR' FOR MANAGING THE FOLLOWING TRANSACTIONS

- View your account information and the statement of accounts. - Launch and receive huf and foreign currency transfers. - Upload your mobile balance. - Manage your public utility agreements. - View and change your bank card settings. - Manage certain investments.

Further information about NetBANKár

I enter the NetBANKár application

YOU CAN USE THE MKB MOBILBANK APPLICATION FOR MANAGING THE FOLLOWING TRANSACTIONS

The Mobilbank App can be downloaded from Google Play Storeand Apple App Storeand you can:

- View your account information and the statement of accounts. - Launch and receive HUF and foreign currency transfers. - View and change your bank card settings.

Details about MKB Mobilebank

ATMs CAN BE USED FOR MANAGING THE FOLLOWING TRANSACTIONS

- Cash withdrawal. - View the balance of your account.

YOU CAN MANAGE THE FOLLOWING TRANSACTIONS VIA OUR TELEBANKÁR TELEPHONE CLIENT SERVICE

- Inquire general information. - Disable your bank card. - Inquire the balance of your account. - Launch various transfer transactions. - Change your card limits. - Manage deposit transactions. - Manage certain investments.

Knowledge of your personal ID codes is indispensable for using our custom-tailored telephone services and managing transactions.

Retail TeleBANKár contact number +36 80 333-660

Corporate TeleBANKár contact number +36 80 333-770

TeleBANKár contact number from abroad +36 1 373-3333

Details about TeleBANKár

Customer service by e-mail

You can send feedback information or can contact with our bank via our email client service.

Write and send us your remarks or experiences