Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból az Online számlanyitás és az Online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem működik. Kérjük, próbálja meg az ügyintézést később. Dolgozunk a hiba elhárításán, amennyiben személyes ügyintézésre van szüksége, kérjük, látogasson el bankfiókjainkba: https://www.mbhbank.hu/fiokkereso⁣. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Ugrás a tartalomhoz

Tájékoztatás

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az esetleges visszaélések elkerülése érdekébena továbbiakban csak fiókjainkban van lehetőség új Internet Banking jelszó igénylésére. Telefonos azonosítást követően ugyanakkor a továbbiakban is kérhető a letiltott fiók hibapontjainak törlése, amellyel újabb három alkalommal kísérelhető meg a belépés.

Szeretnénk felhívni továbbá a figyelmüket arra, hogy az Internet Banking/Home Banking fiókok minél nagyobb biztonsága érdekében belépés után – a jelszó erősségétől függően - szükség lehet a jelszó módosítására.

Türelmüket és megértésüket köszönjük!

Üdvözlettel:

Dél TAKARÉK