Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból az Online számlanyitás és az Online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem működik. Kérjük, próbálja meg az ügyintézést később. Dolgozunk a hiba elhárításán, amennyiben személyes ügyintézésre van szüksége, kérjük, látogasson el bankfiókjainkba: https://www.mbhbank.hu/fiokkereso⁣. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Ugrás a tartalomhoz

Rólunk

KÜLDETÉSÜNK:

A 3A TAKARÉKSZÖVETKEZET 60 ÉVE STABIL MAGYAR PÉNZÜGYI SZOLGÁLTATÓKÉNT, TELJESKÖRŰ SZOLGÁLTATÁSI PALETTÁJÁVAL, HELYI DÖNTÉSEIVEL, MEGBÍZHATÓ, EGYMÁSRA IS FIGYELŐ MEGELÉGEDETT CSAPATÁVAL TARTÓS ÉRTÉKEKET HOZ LÉTRE ÜGYFELEI, TAGJAI ÉS A LOKÁLIS KÖZÖSSÉGEK SZÁMÁRA.

A 3A MBH Bankszövetkezet jogelődei az elmúlt 60 évben Jász-Nagykun Szolnok és Csongrád megye pénzügyi kultúrájának kialakításában, fejlesztésében aktív szerepet vállaltak. Tették mindezt kizárólagos hazai tulajdonosok szándékától vezérelve.

Az elmúlt évek során a modern pénzügyi szolgáltatások teljes tárházát képesek vagyunk ügyfeleink felé nyújtani a lízingtől a befektetési alapokon át a legkülönfélébb hiteltermékeken keresztül a biztosítások és lakás-takarékpénztári megtakarításokig.

Helyi beágyazódottságunk teszi lehetővé, hogy döntéseinket teljes helyismeret birtokában helyben hozzuk meg.

Célunk, hogy egymást megismerjük. Feladatunknak tekintjük, hogy elsősorban az ügyfelek igényeit elégítsük ki, hogy megismerve az ügyfél elvárását, tudjunk ajánlatokat adni minden érdeklődőnek. Célunk, hogy az ügyfeleinket képessé tegyük arra, hogy az általunk ajánlott termékek, szolgáltatások előnyeinek és hátrányainak a teljes ismeretében hozza meg felelős döntését. Szándékunk az, hogy ügyfeleink megelégedését szolgáljuk azzal, hogy a számukra előnyös szerződéseket kössük meg.

A fenti célunk eléréséhez fontosnak tartjuk, hogy dolgozóink is elkötelezettek legyenek a MBH Bankszövetkezet és annak ügyfelei iránt. Ehhez szükséges a folyamatos kommunikáció az egyes részterületek között. Különösen nagy gondot fordítunk ezen belső kommunikáció gördülékennyé tétele érdekében.

Célunk, hogy a működési területünkön lévőkkel folyamatos, aktív kapcsolatot ápoljunk. Ennek érdekében vezetünk önkormányzati számlákat, kötünk