A honlapon használt sütik beállítása
Panaszbejelentés
Célunk, hogy Ön minden szempontból elégedett legyen szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Tudjuk azonban, hogy minden nagy szervezet működése során előfordulhatnak olyan esetek, amellyel kapcsolatban ügyfeleink nem elégedettek a Pénztár eljárásával. Rövid összefoglalónkkal szeretnénk segíteni Önt abban, hogy panaszát egyszerűen és eredményesen juttathassa el hozzánk.
A panaszok kezeléséről a Panaszkezelési szabályzatunkban nyújtunk részletes tájékoztatást.
Panaszát bejelentheti szóban vagy írásban, személyesen vagy meghatalmazott útján
- az alábbi online panasztételi felületen,
- elektronikus levélben az ugyfelszolgalat@mbhbank.hu e-mail címen,
- a 06 80 350 350 (külföldről +06 1 373 3399) telefonszámon elérhető Telebank ügyfélszolgálatunkon,
- Kérjük, a konkrét menüpont kiválasztása előtt először válassza a 3-as nyomógombot (korábbi Budapest Bank ügyfél vagyok), ezzel
a választással tud Ön abba az automata menürendszerbe továbblépni, ahol a nyugdíjpénztári menüpont is található. Ezt követően
már az automata menürendszerben először nyomja meg a 6-os nyomógombot (megtakarítás, befektetés menüpont), majd ezt követően
a 3-as nyomógomb megnyomásával (menüpont neve: nyugdíjpénztárak) juthat el az ügyintézőig.
Hétfői munkanapokon 8-20 óra között, keddtől péntekig 8-tól 18 óráig érhető el a nyugdíjpénztári menüpont.
- Kérjük, a konkrét menüpont kiválasztása előtt először válassza a 3-as nyomógombot (korábbi Budapest Bank ügyfél vagyok), ezzel
a választással tud Ön abba az automata menürendszerbe továbblépni, ahol a nyugdíjpénztári menüpont is található. Ezt követően
már az automata menürendszerben először nyomja meg a 6-os nyomógombot (megtakarítás, befektetés menüpont), majd ezt követően
a 3-as nyomógomb megnyomásával (menüpont neve: nyugdíjpénztárak) juthat el az ügyintézőig.
- bármely MBH Bank fiókunkban ügyfélfogadási időben,
- postai úton az MBH Bank Nyrt. 5600 Békéscsaba, Andrássy út 37-43. központi címére küldött levélben,
A panaszok kivizsgálása és megválaszolása
A panaszok rendezését kiemelt feladatként kezeljük, azokat haladéktalanul kivizsgáljuk, és a feltárt hibákat orvosoljuk. Az írásban tett panaszbejelentéseket rögzítjük, és a panasz kivizsgálásának eredményéről a panasz közlését követő 30 naptári napon – pénzforgalmi szolgáltatással összefüggő panasz esetén 15 munkanapon - belül tájékoztatjuk. Emellett a beérkezett észrevételeket rendszeresen elemezzük, és ennek eredményeit felhasználjuk szolgáltatásaink és ügyfélkezelési rendünk továbbfejlesztéséhez is.
Jogorvoslati lehetőségek
Amennyiben a panaszkezelés eredményével nem elégedett, Ön jogorvoslattal élhet. A jogorvoslati lehetőségekről részletesen tájékozódhat a Panaszkezelési szabályzatból, illetve panaszára adott válaszlevelünkből.
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy az MKB Bank Nyrt. és a Takarékbank Zrt. – a Takarékbank Zrt. beolvadásával – 2023. április 30-án egyesült, és az így létrejött kereskedelmi bank, mint a Magyar Bankholding bankcsoport anyabankja 2023. május 1-jétől MBH Bank Nyrt. (a továbbiakban: MBH Bank) név alatt működik tovább.
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy az MKB Bank Nyrt. és a Takarékbank Zrt. – a Takarékbank Zrt. beolvadásával – 2023. április 30-án egyesült, és az így létrejött kereskedelmi bank, mint a Magyar Bankholding bankcsoport anyabankja 2023. május 1-jétől MBH Bank Nyrt. (a továbbiakban: MBH Bank) név alatt működik tovább.
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy az MKB Bank Nyrt. és a Takarékbank Zrt. – a Takarékbank Zrt. beolvadásával – 2023. április 30-án egyesült, és az így létrejött kereskedelmi bank, mint a Magyar Bankholding bankcsoport anyabankja 2023. május 1-jétől MBH Bank Nyrt. (a továbbiakban: MBH Bank) név alatt működik tovább.