Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból az Online számlanyitás és az Online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem működik. Kérjük, próbálja meg az ügyintézést később. Dolgozunk a hiba elhárításán, amennyiben személyes ügyintézésre van szüksége, kérjük, látogasson el bankfiókjainkba: https://www.mbhbank.hu/fiokkereso⁣. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Ugrás a tartalomhoz

Tervezett karbantartás

Tisztelt Ügyfelünk! 

Azonnali fizetési rendszert érintő karbantartás.

Ezútontájékoztatjuk, hogy 2023. január 22-én 00:00 és 03:00 között kiesés várható azAzonnali Fizetési Rendszer (AFR) szolgáltatásunkban.Ebbenaz időszakban a MBH Bank Netbankban, MBH Bank e-Bankban és MBH Bank Mobilapp-onkeresztül indított azonnali utalásai, így fizetési kérelem megbízásai isvisszautasításra kerülnek, továbbá a bejövő azonnali fizetési megbízások semteljesülnek.Afenti időszak alatt a fizetési kérelemre vonatkozó műveletek(regisztráció/lekérdezés/törlés) elutasításra kerülnek.

Kérjük,a fentiekben leírt szolgáltatáskiesésben érintett műveleteket - lehetőség szerint- szíveskedjen a megjelölt időszakot megelőzően vagy azt követően igénybe venni.

Kérdésesetén keresse telefonos Ügyfélszolgálatunkat (+36 1311 3110) vagy írjonnekünk a kozpont@takarek.hucímre.

Köszönjükmegértését és türelmét!Tisztelettel: MBH Bank Zrt.

------------------------

Azonnalifizetési rendszert érintő karbantartás

TiszteltÜgyfelünk!

AzAzonnali fizetési rendszert működtető GIRO Zrt. tájékoztatása szerint várhatóan2023.01.29. 02:00 és 03:00 között a rendszereiben karbantartást végez. Ezenidőszak alatt előfordulhat, hogy az azonnali fizetési tranzakciók elutasításrakerülnek.

Kérjük,hogy az esetlegesen elutasított tranzakciót egy későbbi időpontban indítsa újra.Továbbikérdés esetén, kérjük hívja telefonos Ügyfélszolgálatunkat (+36 1 311 3110)vagy írjon nekünk a kozpont@takarek.hue-mail címre.

Üdvözlettel,MBH BankZrt.”