Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból az Online számlanyitás és az Online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem működik. Kérjük, próbálja meg az ügyintézést később. Dolgozunk a hiba elhárításán, amennyiben személyes ügyintézésre van szüksége, kérjük, látogasson el bankfiókjainkba: https://www.mbhbank.hu/fiokkereso⁣. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Ugrás a tartalomhoz

Medium and Large corporate notification

Under the ‘loan repayment moratorium’, you may continue paying your instalments.

For the payment of your loan instalments you must make a notification. In the notification, you can indicate that you wish to pay all your instalments due from the beginning of the loan repayment moratorium, i.e. from 19 March 2020, or request the suspension of the loan repayment moratorium only for instalments due following the receipt of the notification.

In case of notification for the full period of the loan repayment moratorium, your request will be processed within 5 working days after receipt, instalments due since 19 March 2020 will be collected in a lump sum, therefore, please make sure that the appropriate coverage is available in your bank account simultaneously with the submission of the notification.

If you only wish to pay the instalments due after the notification, your request for a loan repayment may be fulfilled after the due date specified in the agreement, therefore please be patient until the loan repayment is set. We will send you a separate notification about the successful arrangement thereof.

The authorised signatory (in the case of joint signatory rights, all authorised signatories) may make a notification.

In this case, our corporate relationship managers are at your disposal as follows:

1.Complete the notification template.

2.Print out the completed document and duly sign it.

3.Scan the signed document and send it to the e-mail address of your corporate relationship manager. 4.Mail the original completed and signed notification to the mailing address of your corporate relationship manager.