Mint mások, mi is használunk sütiket az oldal helyes működéséhez és a szolgáltatásaink fejlesztéséhez. A továbblépéshez kérjük állítsa be, hogy a kötelező sütiken felül melyeket engedélyezi.
Ha szeretne többet megtudni többet a sütik használatáról, olvassa el a tájékoztatónkat!
Panaszbejelentés
Célunk, hogy Ön minden szempontból elégedett legyen szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Tudjuk azonban, hogy minden nagy szervezet működése során előfordulhatnak olyan esetek, amellyel kapcsolatban ügyfeleink nem elégedettek a Bank eljárásával. Rövid összefoglalónkkal szeretnénk segíteni Önt abban, hogy panaszát egyszerűen és eredményesen juttathassa el hozzánk.
A panaszok kezeléséről a Panaszkezelési szabályzatunkban nyújtunk részletes tájékoztatást.
Panaszát bejelentheti szóban vagy írásban, személyesen vagy meghatalmazott útján
- az alábbi online panasztételi felületen,
- elektronikus csatornán küldött üzenetben (MBH Netbank (korábban BB), MBH Netbank (korábban MKB),
- elektronikus levélben az ugyfelszolgalat@mbhbank.hu e-mail címen,
- a 06 80 350 350 (külföldről +06 1 373 3399) telefonszámon elérhető Telebank ügyfélszolgálatunkon vagy VideóBankon keresztül,
- bármely bankfiókunkban ügyfélfogadási időben,
- postai úton az MBH Bank Nyrt. 5600 Békéscsaba, Andrássy út 37-43. központi címére küldött levélben,
- Telefaxon a 06 66 620 386 fax számon,
Amennyiben meghatalmazott útján kíván eljárni, javasoljuk, hogy használja a Bank meghatalmazás mintáját, amelyet minden esetben be kell nyújtani a panasztétellel egyidejűleg. A tartalmi és formai szempontból elfogadható meghatalmazásról a kapcsolódó tájékoztatónkban található bővebb információ.
A panaszok kivizsgálása és megválaszolása
A panaszok rendezését kiemelt feladatként kezeljük, azokat haladéktalanul kivizsgáljuk, és a feltárt hibákat orvosoljuk. Az írásban tett panaszbejelentéseket rögzítjük, és a panasz kivizsgálásának eredményéről a panasz közlését követő 30 naptári napon – pénzforgalmi szolgáltatással összefüggő panasz esetén 15 munkanapon - belül tájékoztatjuk. Emellett a beérkezett észrevételeket rendszeresen elemezzük, és ennek eredményeit felhasználjuk szolgáltatásaink és ügyfélkezelési rendünk továbbfejlesztéséhez is.
Jogorvoslati lehetőségek
Amennyiben a panaszkezelés eredményével nem elégedett, Ön jogorvoslattal élhet. A jogorvoslati lehetőségekről részletesen tájékozódhat a Panaszkezelési szabályzatból, illetve panaszára adott válaszlevelünkből.
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy az MKB Bank Nyrt. és a Takarékbank Zrt. – a Takarékbank Zrt. beolvadásával – 2023. április 30-án egyesült, és az így létrejött kereskedelmi bank, mint a Magyar Bankholding bankcsoport anyabankja 2023. május 1-jétől MBH Bank Nyrt. (a továbbiakban: MBH Bank) név alatt működik tovább.
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy az MKB Bank Nyrt. és a Takarékbank Zrt. – a Takarékbank Zrt. beolvadásával – 2023. április 30-án egyesült, és az így létrejött kereskedelmi bank, mint a Magyar Bankholding bankcsoport anyabankja 2023. május 1-jétől MBH Bank Nyrt. (a továbbiakban: MBH Bank) név alatt működik tovább.
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy az MKB Bank Nyrt. és a Takarékbank Zrt. – a Takarékbank Zrt. beolvadásával – 2023. április 30-án egyesült, és az így létrejött kereskedelmi bank, mint a Magyar Bankholding bankcsoport anyabankja 2023. május 1-jétől MBH Bank Nyrt. (a továbbiakban: MBH Bank) név alatt működik tovább.