Ugrás a tartalomhoz
Hirdetmények, szabályzatok Fiókok és ATM-ekKérjen időpontot! Árfolyamok Elemzések Kapcsolat Volt Forrás Tksz kártérítés

Önkormányzati pénzforgalmi számla

Az önkormányzati üzleti partnerek speciális igényeire alakított számlavezetési és egyéb kényelmi szolgáltatásokat nyújtunk. Teljes körű számlavezetési szolgáltatás kedvező, vagy egyedi kondíciókkal, rugalmas igénykezeléssel, színvonalas ügyintézéssel. A termékpaletta folyamatos bővítésénél figyelembe vesszük az önkormányzatok sajátosságait, így kedvező és gazdaságos megoldásokat kínálunk a számlavezetésben, a finanszírozásban és betételhelyezésben egyaránt.

A MBH Bank Nyrt.-nél jelenleg 750 kirendeltségen van lehetőség számlavezetési ügyek intézésére, ahol munkatársaink az Önkormányzat minden sajátosságát figyelembe véve állnak ügyfeleink rendelkezésére.

Az Önkormányzatnak és intézményeinek lehetőségük van a számlájukhoz kapcsolódóan Master Card Businessbankkártyát igényelni. A kártya dombornyomott, betéti típusú, magas presztízsértékkel rendelkező üzleti kártya, mellyel kényelmesen és biztonságosan intézhetők a vásárlások és a pénzügyek belföldön és külföldön egyaránt. Elektra rendszeren keresztül valós idejű online kapcsolatot biztosítunk, ezzel biztosítva a bankszámlaforgalom ellátását, a valós idejű számlainformációk lekérdezését a hiteles számlakivonatok és a PEK anyagok valós idejű elektronikus elérést. Az önkormányzat igénye kis-kincstári rendszer keretében lekérdezési lehetőséget biztosítunk a polgármesteri hivatal pénzügyi osztályán dolgozók részére a költségvetési intézmények számlaforgalmára, valamint rendelkezésére, a csekkes befizetések elektronikus kezelésére.

Önkormányzati ügyfeleink részére elsősorban elektronikus számlavezetést ajánljuk – díjmentesen Internet, vagy Homebank szolgáltatási lehetőség - de természetesen van lehetőség a hagyományos (papír alapú) ügyfélkapcsolatra is.

Elektronikus kártyaelfogadó eszközzel történő (POS) szolgáltatás nyújtása, amivel lehetséges postai költség nélkül helyben: étkezési és egyéb térítési díjak, vagy adók befizetése, telepített POS terminálon át, helyben.

A számlához kapcsolódó pénzforgalmi szolgáltatások:

  • Forint átutalási megbízás (eseti és csoportos)
  • Készpénz be- és kifizetés
  • Devizaátutalási megbízás forintszámláról
  • Betétlekötés és azok módosításai
  • VIBER megbízás
  • Beszedési megbízások

Az önkormányzatok számlanyitásához szükséges dokumentumok:

  • Képviselő-testület által hozott határozat hitelesített másolata, mely döntött a számlavezető pénzintézet megváltoztatásáról
  • Szervezeti és működési szabályzat, illetve annak módosításait tartalmazó képviselő-testületi rendelet hitelesített másolata
  • Képviselő-testület alakuló üléséről készült jegyzőkönyv hitelesített másolata
  • Magyar Államkincstár által kiadott igazolás az Önkormányzat költségvetési szervek törzskönyvi nyilvántartásba vételéről (pénzintézet-váltás előtti utolsó, teljes adatokat tartalmazó törzskönyvi igazolás)
  • Magyar Államkincstár által kiadott igazolás a Nemzetiségi Önkormányzat, Egyéb költségvetési szervek – amennyiben léteznek – törzskönyvi nyilvántartásba vételéről (pénzintézet-váltás előtti utolsó, teljes adatokat tartalmazó törzskönyvi igazolás)
  • Közjegyző által hitelesített aláírási címpéldány

Mindazonáltal egy hosszú távú, a település érdekeit is szolgáló együttműködés lehetőségét ajánljuk fel minden önkormányzatnak és a hozzájuk kapcsolható szervezeteknek.

Kapcsolatfelvételért fordulhat a Fiókhálózat elérhetőségein keresztül a településeken megtalálható fiókokhoz.